Chengduuu! - Reisverslag uit Beijing, China van Kevin Haren - WaarBenJij.nu Chengduuu! - Reisverslag uit Beijing, China van Kevin Haren - WaarBenJij.nu

Chengduuu!

Door: kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

04 Juli 2015 | China, Beijing

Drama. Vijf uur 's ochtends een half slaperige taxichauffeur uitleggen waar ik heen moest door een trein aan te wijzen in mijn point boekje en mijn treinkaartje te laten zien. 16 uur in de trein naar Chengdu waar ik vier volle dagen blijf. 'S avonds 11 uur in je eentje in een taxi stappen naar een hostel waar je geen flauw benul van hebt waar het ligt is op z'n zachtst gezegd; uitdagend. Ingecheckt en gelijk iemand uit Singapore ontmoet die vloeiend Chinees en Engels spreekt. Voor de volgende dag gelijk afgesproken om naar Mount. Qingcheng te gaan. Zeer mooi uitzicht! (zie foto's) En ook hier weer tientallen keren op de foto geweest met Chineesjes. Na een lang dagje, luxe uiteten geweest en bier gedronken op het dakterras. Uiteindelijk geëindigd op een kleine nachtfoodmarket waar alles ontzettend scherp is. Het helpt enorm dat ik die gast heb ontmoet, want anders had ik niet veel meer keuze dan tours te nemen vanuit het hostel, wat weer een stuk duurder is! Morgen naar Ancient Village Huanglongxi en 's avonds naar soort van Chinese opera. Ook zeer benieuwd naar! Zai Jian!

  • 05 Juli 2015 - 09:02

    Annemieke:

    leuk Kev ,en prachtige foto's , geniet ze nog xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

China

--

Recente Reisverslagen:

12 Juli 2015

SUPER DAGEN IN YANGSHUO!

11 Juli 2015

Typisch moi in Guilim

08 Juli 2015

MEET GUILIN!

07 Juli 2015

DERDE EN LAATSTE DAG IN CHENGDU !

07 Juli 2015

MEETING THE SPICY FOOD !!
Kevin

Actief sinds 14 Juni 2015
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 4821

Voorgaande reizen:

20 Juni 2015 - 09 Juli 2015

China

Landen bezocht: