VERDER IN M'N EENTJE. - Reisverslag uit Beijing, China van Kevin Haren - WaarBenJij.nu VERDER IN M'N EENTJE. - Reisverslag uit Beijing, China van Kevin Haren - WaarBenJij.nu

VERDER IN M'N EENTJE.

Door: KEVIN

Blijf op de hoogte en volg Kevin

28 Juni 2015 | China, Beijing

Laatste dagje met school afgesloten met de Chinese muur. Super tof, alleen erg jammer dat er zoveel smog was. Zover omhoog geklommen dat we uiteindelijk off-road bij een stam locals aankwamen die daar al een tijdje leven. 'S avonds naar de night market geweest waar ik een heerlijke - uhum - schorpioen gegeten heb. Daarna toch maar even weggespoeld met een McSpicy van de mac. Niet te krijgen in Nederland, maar smaakt heerlijk pittig! Daarna lekker met z'n alle wat gedronken in een van de hotelkamers. Nu is het eindelijk zover, mijn individuele reis gaat nu echt beginnen! Ik heb flink moeten zoeken in een van de oude wijken naar het eerste hostel. Geen tijd meer gehad om iets te gaan doen. In het hostel ben ik met mijn kamergenoten naar het Free Dumpling evenement in het hostel geweest en natuurlijk naar het happy 2 hours. In de avond heb ik mijn verjaardag gevierd met 11 hostelgenoten in een luxe vip club. De eigenaar was jarig (19) waardoor al zijn vrienden hele dag gratis mochten drinken. Hij was echt zo'n verwende sweet 16 gast met vier bodyguards, uiteindelijk was hij zo zat dat we erbij mochten zitten. Het bier was 50 yuan, 9 euro. Idioot duur, maar dus via via toch de hele avond gratis gedronken, echt zo een VIP lounge die je op tv ook ziet. Nog even geknuffeld met de zangeres die de avond zong en een Amerikaans meisje ontmoet die ik in Chengdu weer ga zien! Top verjaardag! Zie jullie in Xi'An!

• 28 Juni 2015 - 19:53

Annemieke:

top dat je een leuke verjaardag hebt gehad xxx

• 28 Juni 2015 - 19:55

Annemieke: